LYŽAŘSKÝ VÝCVIK 2022 Sedmáci už jsou na Pradědu!

31.03.2022 13:55

Den 1: Sedmáci už jsou na Pradědu!

Dnes jsme dorazili za slunečného počasí na chatu Barborka, děti nelenily a s nadšením vyrazily na svah. Velkou radost nám udělali zejména lyžaři 3. družstva, kteří stáli poprvé na lyžích, a přesto zvládli během několika minut oblouky v pluhu.

Den 2: lyžba pokračuje

Opět slunečno, sněhu 2 metry, deti lehce unavené, ale moooc spokojené. Všechna družstva dnes opět vylepšila svůj lyžařský skill.

Den 3: Příprava na závody a 8 km běžkařská túra!!!

Všechna družstva mají za sebou velmi náročný den. Dopoledne děti strávily na sjezdovkách, kde se připravovaly na zítřejší závod ve slalomu, 1. družstvo navíc po obědě vyrazilo na 8 km túru na běžkách na chatu Švýcárnu. Na zítřejší den nám do závodu držte palce...

Den 4: Praděd, 1491 m n. m. Nejvyšší hora Moravy a Slezska

Dnešní den jsme zahájili výšlapem na nejvyšší horu Jeseníků - Praděd. Sluníčko vyšlo přesně v 5:45. Byli jsme unaveni, ale zážitek stál za to. Dopoledne všichni lyžaři úspěšně zvládli super G Praděd 2022. Odpoledne proběhla soutěž ve střelbě na terč a zároveň turnaj ve stolním tenise. Všem vítězům gratulujeme viz foto níže ...

Den 5: Díky parto, byli jste skvělí!!!

Dnešní slunečný den jsme zahájili závodem v běhu na lyžích. Všichni závodníci dojeli do cíle. Po výborném obědě nás čekala poslední lyžovačka. Večerní program rozjede každé družstvo svým tanečkem, následovat bude zábavný večer. V pátek všichni společně vyrazíme na vrchol, kde se naposledy budeme kochat krásami Hrubého Jeseníku. Poté už hurá domů. I když bychom radši ještě zůstali.... Díky parto, byli jste skvělí!!!

© 2022 Všechna práva vyhrazena.